" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

29 May 2009

Jangan Cuba Sabotaj Kempen PR

Pengarah Pilihanraya Pusat Saifuddin Nasution Ismail
Memandangkan hanya calon bebas yang melawan PKR dalam PRK Dun N.12 Penanti ini, ada kemungkinan segelintir pengundi rasa tidak perlu keluar mengundi.

Kami ingin mengingatkan para pengundi Penanti bahawa PRK ini adalah amat penting dan bermakna. Kami berharap semua pengundi Penanti akan keluar untuk mengundi calon PKR pada hari pengundian untuk menghantar isyarat yang jelas, bahawa rakyat mahu satu kerajaan PR yang kukuh di negeri Pulau Pinang untuk meneruskan agenda perubahan yang dicerminkan oleh pencapaian2 kerajaan negeri sejak bulan Mac 2008.

Saya juga ingin mengingatkan bahawa pihak BN, walaupun tidak bertanding, tidak akan cuba mensabotaj usaha kempen PR, samada dengan menggunakan pihak polis, media arus perdana mahupun cara2 lain seperti memberi pelancongan percuma di luar kawasan Penanti pada hari pengundian.

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA