" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

04 May 2009

PRK DUN Penanti

Mursyidul Am PAS Tuan Guru Nik Aziz (TGNA)
Saya tidak mahu anggota parti itu membuat kacau dan membelakangi perjanjian dengan sekutunya dalam PR dengan menuntut PAS meletakkan calon pada PRK DUN Penanti. PAS perlu berpegang pada janji yang dibuat dengan PKR berhubung pengagihan kerusi pilihanraya yang dibuat sebelum ini.

Kalau itu kawasan PKR, hak dialah. Kita kena balik kepada perjanjian. Kita orang Islam pentingkan janji, jangan buat kacau, janji mesti sempurna. Macam di Kelantan, kita ikut perjanjian. Kita beri kerusi kepada PKR, dia nak menang ke, nak kalah ke, itu dia punya pasal.

Orang Nombor 2 Negara (Timbalan Presiden UMNO)
UMNO belum membuat keputusan sama ada akan bertanding pada PRK DUN Penanti pada 31 Mei ini. Kita bincang banyak perkara. Belum ada keputusan apa2.

Pro Reform: Bilalah pula agaknya UBN akan mengisytiharkan calon mereka. Nampaknya Orang Nombor 1 Negara begitu sukar untuk mencari calon mereka kali ini. Apakah ianya kebetulan dengan desakkan PAS Permatang Pauh agar calon mereka (PAS) akan diletakkan disana? Apakah cerita untuk letakkan calon PAS akan kedengaran lagi dengan kegagalan UBN mengumumkan calon mereka hari ini? Diharapkan ianya sudah tamat........

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA