" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

22 May 2009

Zambry Sah Sebagai MB (Haram) Perak!

Panel 3 hakim Mahkamah Rayuan Putrajaya iaitu Datuk Md Raus Sharif, Datuk Wira Abu Samah Nordin dan Datuk Sulong Matjeraie telah mengesahkan Zambry adalah MB Perak yang sah (haram).

Keputusan ini tidak begitu mengejutkan kita kerana ianya sudah diagak sejak dari awal lagi. Yang terbaru semasa permohonan Nizar agar rayuan itu didengar oleh panel 5 hakim telah ditolak.

Pada 11 Mei, Hakim Mahkamah Tinggi Dato' Abdul Aziz Abdul Rahim menetapkan bahawa Nizar tidak melepaskan jawatan MB kerana beliau tidak kehilangan kepercayaan majoriti anggota DUN Perak.

Sementara itu, peguam Nizar, Sulaiman Abdullah memberitahu mahkamah bahawa pihaknya akan mengemukakan rayuan kepada Mahkamah Persekutuan. Yang nyata kini, sistem perundangan negara kita masih sah! tidak berubah sepenuhnya.......

Kuasa 'Lingam' masih mempengaruhi keputusan yang terpilih...!! Syabas..., kepada kerajaan kita diatas kejayaan mereka yang telah membuktikan lagi kepada rakyat dan dunia bahawa mereka masih lagi 'tidak berubah'.

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA