" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

26 May 2009

Raja Petra Diserang Bertubi-tubi

Selepas kita mendengar berita RPK menerima waran tangkap yang pertama, baru2 ini media arus perdana telah membawakan satu berita 'sensasi' bahawa anak RPK pula telah terlibat dengan kes jenayah.

Adakah kes ini secara kebetulan ataupun ianya sebagai satu cara bagi memanggil balik RPK bersama isteri ke Malaysia bagi melanyak beliau habis-habisan dan selepas pada itu menghumbankan beliau kedalam penjara dalam satu jangka masa yang lama?

Hari ini RPK telah menerima satu lagi waran tangkap setelah tidak hadir perbicaraan kes fitnah Rosmah. Mahkamah Sesyen Kuala Lumpur juga mengeluarkan arahan tunjuk sebab kepada isteri beliau Marina Lee Abdullah yang bertindak sebagai penjamin.

Mungkin bagi mereka (sang penguasa), individu yang 'wajib dimatikan watak' sekarang ini ialah RPK dan DSAI. Ini adalah 'plan' bagi menjamin kuasa mereka akan terus kekal dan pekong penyalahgunaan kuasa mereka tidak dapat dijadikan satu kesalahan.

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA