" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

21 May 2009

Nizar Di Mahkamah Rayuan Pagi Ini

Dato' Seri Mohammad Nizar Jamaluddin dan isteri kini sudah berada di Mahkamah Rayuan. Peguam Sulaiman Abdullah dan Hanipa Maidin yang mewakili Nizar memasuki kamar mahkamah pada Jam 9.00 pagi tadi dengan diikuti pula oleh Peguam UMNO Dato' Hafarizam. Turut hadir, Peguam Negara Tan Sri Ghani Patail dan peguam Tun Majid.

Sungguhpun kawalan keselamatan di pekarangan Mahkamah tidak terlalu ketat namun bagi oarang ramai yang ingin mengikuti perbicaraan ini akan diperiksa dengan agak rapi oleh anggota polis. Manakala, puluhan wartawan luar dan dalam negara memenuhi kawasan sekitar kamar Mahakmah Rayuan 3 bagi membuat laporan dan liputan mutakhir kes ini.

Pada jam 10.00 pagi tadi peguam Zambry telah memulakan hujah mereka. Penyokong PR telah semakin ramai membanjiri perkarangan mahkamah. Kelihatan juga Dr Hatta bersama penyokong Nizar menunggu di luar Bilik Bicara 3 Mahkamah.

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA