" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

08 March 2009

Status ADUN Bukit Lanjan

MB Selangor Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim berkata pihaknya akan menyelesaikan isu gambar kurang sopan ADUN Bukit Lanjan, YB Elizabeth Wong setelah menerima laporan siasatan polis.

Tan Sri Khalid berkata, "Kerajaan Negeri Selangor memberi cuti selama sebulan kepada YB Eli bagi memberi masa kepada beliau merehatkan minda setelah menjadi mangsa keadaan. Saya akan bertemu dengan beliau pada 15 Mac ini untuk membincangkan status beliau sebagai Exco dan juga ADUN Bukit Lanjan. Selain isu kerajaan negeri, masa depan PKR juga akan dibincangkan kerana beliau adalah AJK perhubungan PKR negeri Selangor."

Pada 25 Februari lalu, Biro Politik PKR mengikut keputusan Tan Sri Khalid untuk melanjutkan cuti YB Eli sehingga siasatan polis selesai.

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA