" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

03 March 2009

Pahang Daily Tidak Gentar

Saiful Bukhari hari ini muncul lagi dengan membuat kejutan yang bagi saya tindakan ini ada agenda lain... Ini kerana berita yang dianggapnya fitnah itu yang terakhir dikeluarkan pada 15 Feb lalu. Mengikut maklum balas dari Pahang Daily, "berhujjah dengan Saiful dalam kemelut politik yang kucar-kacir dan dalam keadaan semua instrumen kerajaan dilihat 'double standard' maka kami tidak gentar untuk berhadapan secara gentleman dengan beliau."

Bagi Pahang Daily Online, tindakan menyaman blog itu akan 'membuka pekong didadanya'. Mengapa tidak mengambil tindakan saman ini semasa dari awal artikel berkenaan dikeluarkan lagi? Semasa kes Anwar dulu, Saiful terlupa menyatakan masa beliau diliwat sedangkan tarikhnya sudah ada. Beliau juga terlupa berapa kali dirinya diliwat sedangkan dia yang menjadi mangsanya.

Bukankah ini semua persoalan2 yang menunjukkan 'mamat Saiful' ini hujjah dan cakapnya sudah tidak boleh dipakai sebenarnya. Beliau juga boleh bersumpah dengan memegang Al-Quran dengan 'tangan kiri' yang ternyata tidak pernah boleh dilakukan oleh mana2 umat Islam yang waras akal fikirannya.

Pahang Daily Online juga mempertahankan tindakannya dengan menceritakan dari mana sebenarnya mereka mendapatkan maklumat yang dikatakan fitnah itu. Maklumat yang mengatakan Saiful mengalami penyakit misteri di'anunya' adalah satu info sahih yang diperolehi daripada ahli keluarga dan saudara mara beliau sendiri.

Saiful harus tahu bukan semua ahli keluarganya yang bersetuju dengan tindakan beliau sebelum ini yang menyatakan diliwat oleh Datuk Seri Anwar Ibrahim itu. Maka kami tetap mempertahankan kebenaran ini. Saiful perlu tanya siapakah yang mendiami rumah bernombor 120 Kg. Janda Baik, Bentong Pahang itu sebenarnya sebelum cuba untuk menyaman blog Pahang Daily Online.

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA