" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

06 February 2009

Siapa Sebenarnya Untung?-malaysiakini

Tindakan tidak bermaruah ini iaitu penculikan politik, ancam dan ugut sebenarnya telah merampas kuasa pilihan rakyat yang telah membuat pilihan sewaktu 08hb Mac 2008.Setelah 11 bulan mandat rakyat dinobat, hari ini menjadi saksi mandat itu dirampas dengan rakusnya oleh UMNO/BN.Dengan ini bermulalah satu lagi 'Episod Baru' perjuangan rakyat yang akan berterusan.Terima Kasih diucapkan kepada Pengarah & krew2 yang terlibat dalam Episod ini!!!!

Tapi mereka semua kena ingat,pada asasnya kini tindakan UMNO/BN merampas kuasa akan menyebabkan kerajaan yang dibina bertunjangkan asas-asas yang cukup lemah. Dijangkakan usia kerajaan rampasan kuasa ini hanya akan berkuasa dalam tempoh yang pendek dan penuh pergolakkan. Strategi yang telah dilaksanakan juga akan menjadi asas terbaik untuk PR membuka pintu Putrajaya yang dijangka berlaku pada sidang Parlimen bermula 16hb Februari 2009.

Mengikut pemerhatian kita pertukaran kuasa melalui tindakan undi tidak percaya kepada PM dan kabinetnya yang mengikut kehendak lunas2 Perlembagaan Malaysia diyakini bakal berlaku antara minggu ke-4 dan ke-5 iaitu antara 09hb Mac 2009 sehingga 19hb Mac 2009 ini. Tarikh tersebut amat sesuai untuk pertukaran kuasa kerana saat itu juga UMNO sedang bergelut di saat akhirnya jawatan-jawatan tertinggi yang akan menjadi faktor berpecahnya perpaduan UMNO secara total.Apa2 pun hanya masa yang menentukannya.....Insyaallah,kebenaran,keadilan & kemenangan akan terbukti dan akan memihak kepada kita yang sama2 mahukan 'Perubahan Besar' ini.

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA