" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

11 February 2009

Lebih 10,000 Akhbar Suara keADILan Di Rampas

Akhbar PKR Suara keADILan edisi krisis menggelegak politik Perak menjadi sasaran rampasan Kementerian Dalam Negeri (KDN) minggu lepas. Kira2 10,000 hingga 20,000 naskhah edisi 4-11 Februari dengan laporan 'Perak cabar SPR ke mahkamah' dirampas di seluruh negara.


Tian Chua (Ketua Penerangan PKR) berkata, rampasan terbaru itu paling tinggi sejak organ parti itu mula mendapat sokongan meluas pembaca susulan kemenangan besar-besaran PKR dan PR dalam PRU-12 lalu. Rampasan itu disifatkan sebagai satu operasi tersusun KDN apabila jualan Suara keADILan melonjak pengedarannya kepada 150,000 naskhah setiap minggu. Beliau bimbang kementerian akan mendatangkan masalah kepada sidang pengarang apabila ia akan diperbaharui April ini. 

Manakala Penolong Pengurus Pemasarannya, Marina Awanti Nordin berkata, rampasan minggu lalu berlaku sekurang-kurangnya di sepuluh lokasi, termasuk di Baling, Batu Pahat, Ampang dan Kuching. KDN juga mengeluarkan surat amaran kepada pengedar di kawasan2 berkenaan.

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA