" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

11 February 2009

Karpal Di Soal Siasat Polis Lebih 2 Jam

Pengerusi DAP Karpal Singh, disiasat polis lebih 2 jam berhubung kenyataan beliau yang dianggap mempertikaikan keputusan Sultan Perak memecat menteri besar PR, Datuk Seri Mohammad Nizar Jamaluddin. Beliau dipanggil ke IPK Kuala Lumpur mulai 6 petang tadi untuk memberi keterangan berhubung 2 laporan polis yang dibuat terhadapnya di Pulau Pinang dan Kuala Lumpur.

Beliau berkata,"Saya tidak mengganggu mereka, mereka yang mengganggu saya. Terpulanglah kepada peguam negara untuk mengambil tindakan ke atas saya. Saya tidak membuat apa2 kesalahan. Saya suarakan demi kepentingan negara dan rakyat. Saya juga merasa kerana lebih 84 aduan polis dibuat terhadap saya dalam tempoh tidak sampai seminggu.Semua aduan2 polis itu tidak berasas dan palsu sama sekali."

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA