" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

05 February 2009

Jamaluddin & Osman dianggap pengkhianat

Tindakan Adun Changkat Jering, Mohd Osman Jailu dan Adun Behrang, Jamaluddin Mohd Radzi meninggalkan KeADILan dianggap sebagai satu pengkhianatan terhadap pengundi di DUN berkenaan.Langkah itu juga dilihat mengkhianati perjuangan KeADILan dan Pakatan Rakyat yang menerajui Perak, sejak Mac lalu.

Adun Teja, Chang Lih Kang berkata,"PR kesal dengan tindakan 2 YB Pengkhianat dan beranggapan bahawa mereka ingin melepaskan diri dari disabitkan dengan tuduhan rasuah yang dikenakan terhadap mereka.Selain itu,tawaran yang diberikan oleh BN kepada mereka juga merupakan salah satu faktor yang menyebabkan mereka bertindak meninggalkan perjuangan PR dengan memberi sokongan kepada BN,".

Ada maklumat yang mengatakan bahawa kediaman rasmi MB akan di'blackout'kan bagi menghalang para penyokong terus berhimpun di situ. Menteri Besar Nizar bagaimanapun membuat pengumuman kepada para penyokong Pakatan Rakyat agar tidak panik dan bertindak keluar dari kediaman tersebut ke perkarangan kediamannya itu sekiranya 'blackout'.

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA