" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

02 January 2009

MESIR BONEKA ZIONIS?

Ini adalah salah satu sebab mengapa saya mengatakan yang majoriti kerajaan yang memerintah negara Islam masakini adalah BONEKA semata-mata....
Dr Osama Al-Muzzaini , salah seorang pemimpin politik bagi pergerakan Hamas di Semenanjung Gaza, telah menggariskan pejuang Palestin masih berkemampuan untuk berlawan dan akan menyediakan "kejutan-kejutan" untuk angkatan tentera rejim Zionis.

Beliau memberitahu pihak media di pejabat Hamas di bandar Gaza , Hamas tidak pernah bersetuju pada "keadaan musuh yang amat memalukan " dan menolak kepada sebarang gencatan senjata.

Muzzaini menuduh bahawa Mesir berpakat sulit dengan musuh Zionis dan merupakan rakan kongsi dalam pencerobohan ini, tambah beliau ketua risik Mesir , Omar Suleiman telah dipetik sebagai berkata , Hamas patut di beri satu pengajaran.
Bilakah kerajaan yang SEANGKATAN sebegini boleh dijatuhkan?Sampai bilakah Umat Islam terutamanya di Palestin ini akan mendapat pertolongan terutamanya dari negara2 Arab?Bilakah pengaruh Yahudi ini akan hilang dari sesebuah kerajaan yang sedang memerintah negara Islam?

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA