" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

11 August 2009

Teguran DSAI Kepada Muhyiddin

DSAI menegur Timbalan Presiden UMNO Muhyiddin Yassin dan juak-juaknya supaya bermuhasabah, sebelum menuduh orang-lain pengkhianat bangsa. Ahli UMNO diminta supaya melaburkan sedikit kuasa minda melihat siri laporan polis dan rasuah yang difailkan terhadap pimpinan parti perkauman (UMNO) itu. Sejarah membuktikan bahawa yang merampas tanah, yang merasuah, dan yang menyeleweng adalah dari kalangan mereka ini.

"Mereka boleh kata dan fitnah saya macam2. Saya cuma mahu ingatkan mereka, terutamanya Timbalan Presiden Muhyiddin Yassin, jangan kamu tuduh saya pengkhianat Melayu.

-Tanah orang Melayu mana saya ambil?
-Saham mana saya rampas?
-Projek mana saya raih?

Tunjukkan pada saya. Saya mahu tanya pada mereka, apa Muhyiddin tidak ada akaun bank dalam dan luar negara? Saya mahu ingatkan pada beliau, jangan sampai saya isytihar perang nanti kamu terduduk tidak dapat jawab pendedahan2 saya.

Negara kita tidak ikut kedaulatan undang2. Apabila orang kecil curi motor, curi lembu, dia ditangkap bahkan dipukul. Kalau pemimpin Umno, MCA dan geng2 mereka ambil wang juta2 ringgit, polis dan SPRM buat tidak nampak. Satu gunung UMNO bagi pada taukey judi, dan hari ini mereka tuduh kita pula yang khianat.

Minda kita harus dibuka, jika tidak kita akan ditipu. Hasil minyak misalannya harus diserahkan kepada negeri yang mengeluarkannya dan rakyat negeri terbabit. Petronas telah diuruskan oleh anak2 Melayu dengan baik sekali, tetapi yang kita pertikaikan adalah kemana duit2 Petronas ini diambil dan dibelanjakan oleh kerajaan Pusat. Kemana pergi wang yang sepatutnya memperkaya rakyat? Sebaliknya yang kaya hanya dua tiga kerat orang," kata DSAI di suatu ceramah di Kemaman malam semalam.

2 comments:

Anonymous said...

AI ni terkenal ngan pusing sini situ nak jawap dan tuduh orang,,,

kalo memang dia berani teruskan je saman...apa punya pengecut...biar cerita kat mahkamah....tak pyh pusing pusing.....bosan la ngan lu ni...

Anonymous said...

muhyidin ni yg gadai tanah orang johor dan nyawa org jhr. masa beliau menteri besar lah kilang titan di pasir gudang tu di bina. kilang yg berisiko tinggi jika meletup akan merosakkan benda yg bernyawa .

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA