" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

28 August 2009

Permohonan DSAI Gugur Pendakwaraya Di Tetapkan 1 Ogos

Mahkamah Tinggi menetapkan Selasa hadapan untuk mendengar penghujahan pasukan peguambela bagi menggugurkan semua anggota pasukan pendakwaraya dalam kes Liwat II. Hakim Alizatul Khair Osman Khairuddin menetapkan 1 Ogos ini selepas mendengar penghujahan awal di kamarnya dari peguam Sivarasa Rasiah.

DSAI memfailkan permohonan mengugurkan kesemua anggota pendakwaraya selepas mereka didapati berat-sebelah dan prejudis dalam pendakwaan mereka. Ini termasuk berada dibawah telunjuk Peguam Negara Gani Patail yang dituduh memalsukan bukti dalam perbicaraan DSAI sebelum ini, serta menyelindung bukti dalam perbicaraan ini. Pendakwaraya See Mee Chun pula berkata pihaknya akan membantah permohonan ini.

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA