" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

30 August 2009

Status Kota Seputeh Diumum Selasa Ini

Kemungkinan ADUN Kota Seputeh iaitu Datuk Abu Hassan Sarif (BN) akan digugurkan daripada jawatannya ekoran daripada kegagalan beliau menghadiri sidang DUN pada 19 April dan 16 Ogos lalu tanpa kebenaran Speaker. Oleh itu, satu lagi PRK bakal diadakan.

Pengerusi SPR berkata, pihaknya akan mengadakan mesyuarat khas pada Selasa ini bagi memutuskan status kerusi DUN Kota Seputeh Kedah, sama ada perlu diadakan PRK ataupun tidak. Beliau berkata sekiranya SPR mengumumkan kerusi disana kosong, sudah tentu PRK akan diadakan. SPR akan memaklumkan keputusannya kepada Speaker Kedah.

Mahu tidak mahu, UBN terpaksa 'masuk gelanggang' untuk berentap dengan lawan mereka PR. Malangnya bagi mereka, kemenangan sentiasa memihak kepada PR. Makin diburuk-burukkan lagi imej PR serta pemimpin-pemimpinnya kepada rakyat, UBN 'tetap teguh ditolak rakyat'. Namun, pemimpin2 UBN masih bersikap ego. Mustahil bagi mereka UBN dapat dijatuhkan, kerana mereka masih lagi menjadi 'Raja'...

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA