" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

17 August 2009

Apa Sebenarnya Semua Ini?

Sejak kebelakangan ini pelbagai isu cuba dimainkan. Yang paling pokok ianya berbaur perkauman. Kerajaan PR Selangor juga diserang bertubi-tubi. Ianya terhenti sekejap ekoran kematian misteri TBH.

Baru2 ini kita juga ada kedengaran cerita yang mengatakan kononnya gangster dari DAP yang mendalangi disebalik kes kematian TBH. Apakah dengan kejadian hari ini, mengiyakan cerita berkenaan?

Hari ini Polis telah menyerbu pejabat 2 exco Selangor, berhubung siasatan keatas dakwaan hubungan mereka dengan kumpulan samseng. Unit dari Jenayah Komersil dan Jenayah Siber tiba di ibu pejabat Sekretariat Negeri jam 11.30 pagi tadi, memasuki pejabat Exco Ean Yong Hian Wah dan Exco Ronnie Liu.


Polis memeriksa fail dan menyoal-siasat pekerja2 mereka. Ketika kejadian, Ean berada di dalam pejabat manakala Ronnie berada di Bukit Mertajam.

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA