" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

11 August 2009

Noordin Bukan Antara Yang Terbunuh

Ujian DNA telah mengesahkan mereka yang terbunuh dalam serbuan polis Indonesia hampir 18 jam di Jawa Tengah pada Jumaat lalu, bukannya Noordin Mohammad Top. Sumber2 polis Malaysia berkata, rakyat tempatan yang berasal dari Johor itu bukan antara yang terbunuh dalam tindakan polis Indonesia yang berakhir Sabtu lalu. Pihak polis sehingga kini belum dapat mengesahkan Noordin sebagai antara yang terbunuh.

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA