" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

06 July 2009

Perpaduan Dalam PR Tetap Terbukti Di MU

PKR tidak kira dari negeri mana sekali pun turut sama dalam menentukan agar kemenangan akan memihak kepada calon PAS di PRK DUN MU. Semalam, YB Azmin Ali telah datang ke bilik Gerakan Induk PKR bagi merasmikan majlis pelancaran jentera pilihanraya PKR DUN Manek Urai.

Tuan Pengarah Pilihanraya PKR Negeri Kelantan YBhg. Dato' Haji Agos memberikan ucapan alu-aluan kepada semua AJK jentera pilihanraya PKR Negeri Kelantan khususnya dan amnya kepada pimpinan PKR Pusat yang turut hadir pada hari pelancaran tersebut.

Klik readmore untuk lihat foto2
Foto2 dibawah diambil semasa program Pelancaran Jentera Pilihanraya PKR Negeri Kelantan semalam.

Penyerahan bedera PKR menandakan rasminya Jentera Pilihanraya


Tuan Pengarah Pilihanraya PKR Negeri Kelantan YBhg. Dato' Haji Agos


YB Azmin Ali sedang khusyuk memberi penerangan


Dari sebelah kanan, YB Haji Ab. Aziz Ab. Kadir (Pengerusi Perhubungan PKR Kelantan), Cikgu Ya (Timb. Pengerusi 1) dan YB Zuraidah Kamaruddin (Ketua Wanita Pusat)

Semalam juga Tan Sri Khalid Ibrahim bersama YB Nasaruddin (speaker DUN Kelantan) telah datang kesini untuk memberi ceramah di kg Sungai Peria. Sebelum itu, beliau, Saifuddin Nasution, Abang Mat Sabu serta beberapa pemimpin lain dari PR telah mengadakan ceramah di Kg Joh Labok Machang.



2 comments:

Anonymous said...

alohh la..napok mace x meriah jah PKR Kelantan....

POK KU said...

NAK MERIOH LAGU MANO MUGO SEBELUM PENAMAAN CALON... LONI HOK SAPA LEBIH DARI 3000 ORG....

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA