" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

16 July 2009

Media Arus Perdana Terus Membohongi Rakyat

Utusan Meloya Online
SHAH ALAM 16 Julai — Pegawai khas kepada seorang Exco Kerajaan Negeri Selangor, Teo Beng Hock ditemui mati di bahagian koridor tingkat lima bangunan Plaza Masalam di sini hari ini dipercayai akibat terjatuh dari bangunan itu. Mayat Teo, 30-an ditemui dalam keadaan terlangkup pada kira-kira 1.30 tengah hari.

Malaysiakini
Setiausaha politik exco kerajaan Selangor, Ean Yong Hian Wah, terbunuh selepas dipercayai jatuh bangunan pejabat Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) Selangor di Shah Alam. Mayat Teo Beng Hock, 30, ditemui di atas bumbung bangunan bersebelahan pejabat suruhanjaya tersebut.

Samalah juga dengan artikel kecederaan Puteri UMNgOk semasa berada diluar pusat membuang undi di Kampung Sungai Peria pada 14/7.

Utusan Meloya Online kata begini:
KUALA KRAI 14 Julai - Keadaan dua anggota Puteri UMNO yang cedera dalam insiden provokasi di pinggir pusat pengundian Sekolah Kebangsaan Peria di sini tidak membimbangkan. Kedua-duanya, Nurfarahana Abdol Rahman dan Wan Nor Azziela Pawan Teh, 21, anggota pergerakan itu dari Taiping dikejarkan ke Hospital pukul 1 petang ini.

Menurut Nurfahana yang ditemui di hospital berkenaan, dia terjatuh dalam kekalutan itu dan kemudian terpijak ketika orang ramai berlarian, lalu pengsan. Wan Nor Azziela pula mengalami kecederaan di dahinya terkena balingan batu. - Utusan

Ni pula maklumat dari Para Bloggers
Siapakah sebenarnya yang mengalami kecederaan yang teruk? Tak habis2 memperbodohkan rakyat. Nasib baiklah ada para bloggers terutamanya Perisik Rakyat yang sanggup bekerja tanpa jemu untuk memastikan apakah sebenarnya yang berlaku pada hari itu....

Kita orang tak main cakap je..., siap dengan bukti lagi woii........!!!

Puteri UMNgOk ke kat atas tu ??


Abang kat atas ni pula takkanlah Putera UMNgOk


No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA