" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

20 July 2009

Mendiang Beng Hock Dikebumikan Hari Ini

Upacara pengkebumian Mendiang Teoh Beng Hock, SU politik kerajaan Negeri Selangor akan diadakan pada jam 11 pagi ini. Kira-kira 1,000 orang bersama beberapa orang pemimpin tertinggi PR telah mula berkumpul di rumah mendiang untuk memberi penghormatan terkahir. Antara mereka ialah, ROnnie Liu, Teresa KOk, Xavier Jayakumar, Lim Kit Siang, Karpal Singh, Jenice Lee dan Exco Kerajaan Negeri, Ean Yong Hean Wah. Mereka ke Melaka untuk memberi penghormatan terakhir kepada mendiang sebelum mayatnya dikebumikan di Semenyih, Selangor.

Suasana cukup sayu dengan kain2 rentang di pasang di sekitar rumah mendiang yang menuntut keadilan terhadap kematian Teoh Khamis lalu. Kira2 About 10 anggota polis berada di situ untuk memantau keadaan dan mengawal lalulintas.

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA