" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

25 July 2009

Exco Selangor Nafi Ada Kaitan Dengan Kematian TBH

Exco Kerajaan Tempatan, Kajian dan Penyelidikan, Ronnie Liu hari ini menafikan tuduhan yang mengaitkan beliau dengan kematian Setiausaha Politik Exco Selangor, Teoh Beng Hock.

Menurut Ronnie, dakwaan itu bukan sahaja tidak benar, malah sengaja direka oleh pihak tertentu untuk memburuk-burukan imejnya sebagai ecxo dan juga pemimpin yang mewakili DAP Selangor. Beliau mengulas dakwaan pihak tertentu dalam sebuah laman blog TRUTH FOR TEOH BENG HOCK yang mengaitkan beliau dengan insiden kematian Teoh, baru2 ini.

Blog berkenaan turut mengaitkan beliau dan Exco Pembangunan Kampung Baru dan Penyelesaian Kilang Haram, Ean Yong Hian Wah, terlibat dalam skandal salah guna peruntukan DUN di Sungai Pelek dan Sungai Panjang.

Senarai peruntukan kedua-dua Exco yang disiarkan dalam laman blog itu telah direka oleh penulis, sedangkan peruntukan sebenar telah disenaraikan dalam laman web rasmi mereka. Bagaimanapun beliau tidak akan mengambil tindakan undang2 terhadap blog berkenaan.

Sementara itu, Ean turut mengutuk sekeras-kerasnya tuduhan tidak bertanggungjawab pihak terbabit yang memburuk-burukkan Adun PR melalui blog. Beliau meminta SPRM memberi penjelasan, bagaimana maklumat sulit ini yang telah diserahkan kepada SPRM boleh dipamerkan dalam blog berkenaan tanpa sebarang kawalan.

1 comment:

Tom Selleck said...

Apa pasal tak report? Musykil nii.

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA