" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

27 July 2009

BN Mula Bergelora?

Timbalan Presiden MCA, Datuk Seri Dr Chua Soi Lek membidas Presidennya, Datuk Seri Ong Tee Keat kerana berterusan menimbulkan suasana tidak menentu dalam parti dengan mendakwa ada pihak cuba menjatuhkannya.

Dr Chua berkata, "Ong seharusnya lebih memfokuskan kepada usaha mengukuhkan parti dan tanggungjawabnya sebagai Menteri Pengangkutan. Tapi sampai sekarang beliau asyik bercakap yang ada orang cuba menjatuhkannya atau mengugut untuk membunuhnya. Kalau betul ada apa diperkatakannya itu, beliau harus membuat laporan kepada polis atau memberitahu rakan Kabinetnya. Saya pasti beliau akan dibantu,".

Apakah ini adalah tindak balas daripada kemasukan Dato' Chua Jui Meng ke dalam PKR baru2 ini? Jadi, langkah yang telah di ambil oleh Dato' Chua itu adalah langkah yang terbaik. Kita sama2 tunggu dan lihat, apa pula yang akan jadi kepada MIC. Dalam Buletin Utama TV3 Suku malam tadi betapa egonya sang Presiden MIC ini, Samy Vellu. Beliau ni samalah perangainya dengan pemimpin2 utama dalam UMNO. Ego tak habis2......


No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA