" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

22 July 2009

Kecelaruan Kes Liwat ll

Sebelum ini, Hakim Zabidin Mohd Diah mengarahkan kerajaan menyerahkan bukti2 penting yang diselindungkan dari pasukan peguambela bermula esok. Antara bukti2nya ialah kenyataan Mohd Saiful, Dr Osman Abdul Hamid daripada Hospital Pusrawi, pemilik kondominium di Desa Damansara Condominium, Jalan Setia Kasih, Bukit Damansara Hassanuddin Abdul Hamid dan tiga saksi utama lain serta salinan rakaman kamera CCTV dari pos pengawal di kawasan menunggu lif di Blok 11 kondominium berkenaan dari 25 hingga 27 Jun, 2008.

Tetapi malangnya hari ini, hakim berkenaan telah membekukan arahan itu buat sementara waktu sehingga Jumaat ini dengan alasan bagi membolehkan peguambela DSAI mengemukakan jawapan balas kepada pendakwaraya. Mahkamah Tinggi juga menetapkan Jumaat ini untuk mendengar permohonan DSAI bagi menggugurkan pertuduhan liwat dan menetapkan tarikh perbicaraan Kes Liwat II.

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA