" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

16 July 2009

DSAI: Lawan Sampai Akhir

DSAI berikrar untuk melawan apa sahaja cubaan kerajaan pusat menghancurkan PR. Beliau berkata, "Kita akan menjadikan ia sukar untuk mereka, kita akan lawan mereka di setiap peringkat,".

Beliau melahirkan rasa marah kepada usaha PM Najib Razak untuk mengertak pihak pembangkang. Beliau berkata demikian selepas mahkamah menolak permohonan pasukan pembelaan untuk mencari ketua pembelaan baru, selepas peguam veteran Sulaiman Abdullah dimasukkan ke hospital semalam. "Sistem ini masih mendokong kezaliman. Kita perlu ubah sistem ini," tegas beliau.

Beliau berkata pentadbiran Najib mencabul institusi awam seperti badan kehakiman dan suruhanjaya pencegahan rasuah untuk kepentingan politik, mengancam pemimpin-pemimpin pembangkang atas tuduhan yang tidak berasas. Beliau berkata,

"Adalah hak kamu untuk mendapatkan perbicaraan yang adil, hak kamu untuk dilindungi dari samseng dan ah long, tetapi bagaimana pula dengan PKFZ (Zon Bebas Pelabuhan Klang)? Kemana siasatannya?

Kamu ingat kamu boleh bisukan pembangkang dengan menakut-nakutkan saya? Kamu ingat dengan mengasari Anwar seperti ini, Anwar akan berdiam diri? Kamu sudah salah, kita akan terus laksana hak kami bersuara untuk rakyat,".

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA