" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

08 July 2009

Ceramah Di MU Semalam (7/7)

Semalam,DSAI, TGNA, Dato' Husam serta calon PAS Mohd. Fauzi Abdullah (Abe Ji) telah mengadakan ceramah di Cucuh Puteri A dalam kawasan DUN MU. Saya tak berkesempatan untuk mengambil gambar serta untuk mengupdate oleh kerana saya terpaksa mengiringi DSAI bermula dari Lapangan Terbang Pengkalan Chepa menuju ke Masjid Al-Amin, Mukim Kerawang, Pulai Chondong untuk menunaikan solat Isyak dan juga solat hajat agar Yang Maha Esa menjauhi kezaliman dan ketidakadilan terutamanya terhadap kes Liwat 2 keatas DSAI.

Nasib baiklah Topeng Perak dan Pinkturtle dapat turut sama bermula dari Lapangan terbang sehinggalah kelokasi ceramah. Dibawah adalah antara foto2 yang telah diambil oleh Topeng Perak.

klik readmore untuk foto....
Setibanya DSAI di Lapangan Terbang Pengkalan Chepa. Yang berbaju kuning adalah dari Unit Skuad Ehsan yang baru ditubuhkan oleh Pengarah Pilihanraya PKR Negeri Kelantan Dato' Haji Agos


Solat Isyak dan solat Hajat di Masjid Al-Amin, Mukim Kerawang, Pulai Chondong.


Dibawah adalah antara foto2 semasa ceramah di Cucuh Puteri A


No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA