" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

06 July 2009

Foto2 Dari Manek Urai

Saya tak sempat nak masuk kat kawasan penaman calon. Betul2 ramailah rakyat yang datang. Ni pun foto diambil dalam perjalanan dari Kota Bharu - Manek Urai (MU) untuk bertugas sebagai jentera pilihanraya. Kat MU line berukband memang out. Saya akan cuba untuk mengupdate dari sana insyaallah..

Suasana diluar kawasan penamaan calon.






Setibanya saya dikawasan DUN MU


Dibawah ini adalah bilik gerakan induk PKR Negeri Kelantan. Mana2 anggota PKR yang datang dari luar Kelantan, bolehlah datang kesini untuk mendapat maklumat-maklumat terkini akan program-program yang sudah ataupun belum di jalankan.


No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA