" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

15 October 2009

Seandainya PRK Bagan Pinang Tidak Ada

Sebelum ini, kebanyakan rakyat tidak nampak kepincangan yang dilakukan oleh BN yang diketuai UMNO dan mereka sentiasa dilihat sebagai sebuah barisan yang hebat dan hanya merekalah yang layak memerintah negara.

Sebenarnya sudah begitu banyak kepincangan yang dilakukan oleh mereka demi untuk menjaga kerajaan daripada jatuh kepada pihak yang lain. Begitu banyak peristiwa yang boleh dilihat sebagai 'kejadian aneh' . Tapi setelah insan yang bernama Anwar Ibrahim menjadi mangsa politik mereka hanya kerana insan yang bernama Anwar Ibrahim agak sukar 'dicucuk hidung' dan dilihat tidak sebulu dengan puak-puak mereka.

Setelah konspirasi jahat bagi menjatuhkan insan yang bernama Anwar Ibrahim bermula, maka segala kepincangan yang mereka lakukan sejak sekian lama mula terbongkar kepada pengetahuan kebanyakan rakyat.

Namun masih tidak nampak sebarang tanda bahawa UMNO akan berubah secara ikhlas, jauh sekali untuk memohaon maaf secara terbuka kepada insan yang bernama Anwar Ibrahim diatas kesilapan mereka yang diketuai oleh Mahathir pada masa itu.

Pada 11 Oktober 2009 hari Ahad, PRK Bagan Pinang telah diadakan ekoran kematian penyandang ADUN dari BN. Bagan Pinang merupakan kawasan yang mempunyai paling banyak 'pengundi POS'. Oleh itu, cukup mudah bagi mereka mendapatkan kemenangan. Pada 13 Oktober 2009 pula, Perhimpunan Agung UMNO telah diadakan lagi bagi meminda perlembagaan parti mereka.

'Kemenangan Bagan Pinang' telah menjadi produk utama mereka bagi membuktikan bahawa kononnya mereka telah berjaya berada dicarta nombor 1. Hari ini Najib dalam ucapannya telah menggunakan sepenuhnya 'produk penarik' ini dan juga mengatakan pindaan perlembagaan parti mereka telah ditiru oleh PKR, sedangkan PKR membuat pindaan perlembagaan parti pada 13 Jun 2009 yang lepas. Siapa yang tiru siapa? Terbukti UMNO tidak berani membuat pindaan seperti apa yang telah PKR berjaya lakukan.

Kenapa PRK Bagan Pinang berlaku? Kenapa hanya selang sehari sahaja Perhimpunan Agung UMNO pula diadakan? Sekiranya PRK Bagan Pinang tidak berlaku, apa 'produk penarik' yang akan mereka gunakan semasa perhimpunan berkenaan?

Apa kaitan gambar perjumpaan Jamaluddin Jarjis (pemimpin UMNO) dengan Paul Wolfovits (Pakar Strategi Peperangan Yahudi Di Iraq) yang telah muncul pada ketika UBN sedang kecapi kemenangan mereka dan pada masa yang sama perhimpunan Agung UMNO sedang berlangsung? Apakah strategi yang dimahukan oleh UMNO pada saat parti mereka mengalami kejatuhan? Renung-renungkanlah...............

1 comment:

PUTRA MERDEKA said...

Roket Berkawan Bulan
Orang Tengahnya Parti Keadilan
Biasanya Perempuan Bermadu Perempuan
Siapakah Perempuan Bermadu jantan

Nik Aziz Seru Berkawan Setan
Halal Dan haram Buat Ikut Dan
Siapa Perempuan Bermadu jantan
Dia lah Presiden Parti keadilan

Siapa Perempuan Bermadu Jantan
Dialah Presiden Parti Keadilan
Walau Juboq Bernanah dan Bentan
Sebab Syok Tak Boleh Tahan

Walau Juboq Bernanah dan Bentan
Sebab Syok Tak Boleh Tahan
Kalau Perangai Dah Macam Setan
Itulah Feel Itulah Amalan

Kalau Perangai Dah Macam Setan
Itulah Feel Itulah Amalan
Memang Dirancang Dalam Pakatan
Kerana Syurga Adalah Jaminan

Memang Dirancang Dalam Pakatan
Kerana Syurga Adalah jaminan
Pengundi Bagan Pinang Akan Buktikan
PAS Dan Pakatan Tersungkur Di kaki Setan...

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA