" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

21 October 2009

Brahim Ali Ada' Keistimewaan Tersendiri'

Baru-baru ini Brahim Ali berhasrat untuk menyertai semula UMNO sekiranya perubahan yang dituntut pucuk pimpinan parti itu berjaya diterjemah untuk membela serta melindungi nasib kaum Melayu dan peribumi.

Ekoran daripada hasrat Brahim Ali itu, Pergerakan Pemuda UMNO Negeri Kelantan telah menyatakan pendirian mereka tidak bersetuju supaya Ibrahim Ali diterima balik masuk UMNO.

Hari ini Muhyiddin (Timbalan Presiden UMNO) pula mengulas mengenai isu yang sama dengan mengatakan bahawa UMNO tidak akan menyekat hasrat Brahim Ali untuk menyertai parti namun, permohonan beliau akan diteliti sebelum keputusan mendalam dilakukan.

Semua orang kenal Brahim Ali. Cara beliau berpolitik ada 'keistimewaan' yang tersendiri. Beliau pernah keluar UMNO dan sertai parti lain. Sekarang, mungkin beliau rasa agak terasing.

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA