" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

03 October 2009

Hikmah PRK Bagan Pinang Bersama Undi Pos

Sebelum PRK di Bagan Pinang berlaku, isu undi pos tidak mejadi isu utama pada setiap PRK yang diadakan selepas PRU-12. Dan dengan tiadanya undi pos ini, PR dengan selesa telah menjuarai kesemua PRK kecuali di Batang Ai sahaja.

Walaupun kita sudah mengetahui sebelum ini mengenai cerita undi pos merupakan kuasa ghaib yang akan memberi kemenangan kepada BN, ramai antara kita tidak mengetahuinya dengan lebih mendalam.

Bila kerusi di Bagan Pinang kosong, SPR terpaksa mengadakan PRK disana. Dengan adanya begitu banyak kuasa undi pos disana, cerita mengenainya telah menjadi tajuk utama. Ini merupakan peluang bagi memberi penerangan serta pendedahan kepada rakyat dengan lebih lengkap lagi mengenai kuasa undi pos yang telah dipergunakan oleh BN sejak sekian lama yang telah menjadi penentu kemenangan mereka.

Walaupun PR dilihat sukar untuk mendapat kemenangan pada PRK ini, Bagan Pinang akan menjadi platform kepada PR untuk membogel penipuan BN. Namun, pemimpin-pemimpin UBN nampaknya begitu gembira sekali dan mereka sudah tidak sabar untuk membelasah PR. Penting bagi mereka untuk mebuktikan kepada rakyat bahawa BN masih kuat.

Insyaallah, walaupun PR berkemungkinan akan tewas kali ini, sokongan rakyat akan bertambah. Makin ramai akan membenci kerajaan BN dan akan beralih memberi sokongan kepada PR dek kerana BN sentiasa dan masih menggunakan politik kotor untuk menipu rakyat. Inilah hikmah PRK Bagan Pinang, kuasa undi pos telah menjadi tumpuan utama semua rakyat. Kuasa rakyat akan menjadi milik PR....

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA