" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

06 September 2009

Najib Kata PR Mula Dipersoal Oleh Rakyat

Najib kata Pakatan Rakyat (PR) amat mudah mempertikaikan kerajaan BN, kini mereka perlu sedar bahawa bukanlah mudah mentadbir seperti mana mudahnya mereka berjanji sesuatu kepada rakyat setiap kali menjelang PRU.

Ini sudah tentu beliau mnengulas mengenai Majlis Dialog Bersama Penduduk Seksyen 23 berhubung cadangan pemindahan kuil dari Seksyen 19 ke kawasan perumahan mereka yang berlangsung dalam suasana kecoh angkara provokasi kumpulan tertentu semalam.

Rakyat yang mahukan perubahan, yang tidak mampu dibuat oleh UBN, tidak menilai itu sebagai satu kelemahan yang berpunca daripada PR. Ini kerana mereka sudah kenal siapa itu UBN, bagaimana cara mereka berpolitik.

UBN sentiasa mengatur konspirasi bagi melemahkan musuh mereka tidak kira dengan apa cara sekalipun demi mengaburi mata rakyat seperti yang mereka berjaya gunakan sebelum 'gelombang perubahan' ini berlaku.

Betul apa yang Najib kata mengenai rakyat mula mempersoal kerajaan negeri yang dikuasai oleh PR. Rakyat yang beliau maksudkan merupakan golongan yang telah bersekongkol dengan mereka.

2 comments:

Anonymous said...

apa KD Altantuya kata???

Anonymous said...

memang rakyat mempersoalkan kenapa pakatan lambat perintah malaysia, dah jemu dengan najib dan BN.....

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA