" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

21 September 2009

Betapa Hebatnya TDM

Baru-baru ini MIC kecoh angkara ada anggota perwakilan mereka telah menderhaka kepada Tun Dr Mahathir (TDM) ekoran daripada anggota perwakilan berkenaan menyarankan supaya potret TDM dikalungkan dengan sepasang selipar.

Ini berlaku ekoran daripada kenyataan TDM yang telah menyarankan agar Samy Vellu melepaskan jawatan Presiden MIC. Namun yang menderhaka kepada TDM pasti terpaksa mengalah. Anggota perwakilan berkenaan telah memohon maaf secara terbuka kepada beliau. Betapa hebatnya TDM yang telah berjaya menjahanamkan UMNO.

Semalam Najib mengatakan akan mengadakan perjumpaan dengan Samy bagi membincangkan perancangan peralihan kuasa pucuk pimpinan MIC dalam usaha untuk memastikan hasrat TDM menjadi kenyataan. Najib menambah, ini adalah demi untuk menarik semula sokongan kaum India kepada BN.

Lihatlah untungnya akibat daripada tindakan TDM menyerang DSAI. Semua parti dalam BN telah mengikuti jejak langkah UMNO yang sedang menuju kehancuran. Tak terlintaskah pada fikiran mereka, walaupun sudah 2 Presiden UMNO ditukar, namun UMNO semakin ditolak oleh rakyat?

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA