" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

16 September 2009

Khalid: Pertemuan Dengan ADUN P. Klang Selepas Raya

MB Selangor, Tan Sri Khalid Ibrahim berkata, pertemuan dengan ADUN Pelabuhan Klang, Badrul Hisham Abdullah ditangguhkan sehingga selepas raya bagi membolehkan beliau menyelesaikan masalah yang dihadapi. Perjumpaan secara formal itu akan merungkai permasalahan yang dihadapi oleh ADUN berkenaan dan memberi peluang kepada beliau untuk memberikan penjelasan.

Dalam surat tunjuk sebab yang diserahkan kepada Khalid, beliau meminta untuk menyelesaikan beberapa masalah dan penerangan tentang tugasnya sebagai ADUN. Khalid juga turut menafikan bahawa ADUN berkenaan akan meletakan jawatannya dalam surat tunjuk sebab yang telah diserahkan kepada beliau itu.

Isu ini mula timbul apabila ADUN berkenaan didakwa oleh pihak-pihak tertentu bahawa ADUN Pelabuhan Kelang, Badrul Hisham Abdullah telah keluar daripada PR baru-baru ini. Namun ia telah dinafikan oleh beliau sendiri dengan mengatakan bahawa, berita tersebut hanya khabar angin yang disebarkan oleh pihak-pihak tertentu bagi menimbulkan kekeliruan dalam Kerajaan PR Selangor.

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA