" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

21 June 2009

Tok Pa Turut Menari Rentak UG

Badan Perhubungan Umno Kelantan hanya menunggu 'lampu hijau' daripada kepimpinan tertinggi parti untuk mengadakanperbincangan dengan PAS Kelantan berhubung kerajaan perpaduan, kata Pengerusinya Datuk Mustapa Mohamed.

"Kami menunggu lampu hijau daripada Presiden Umno (Datuk Seri Mohd Najib TunRazak) sebelum membuat sebarang langkah perbincangan. Umno Kelantan bersikap terbuka untuk memastikan cadangan kerajaan perpaduan itu menjadi satu realiti dan pihaknya bersedia untuk mengadakan perbincangan itu dengan PAS Kelantan bagi menjernihkan keadaan. Kita tidak mempunyai sebarang masalah untuk mengadakan perbincangan itu, malahan kita bersikap terbuka kerana ia untuk menjaga kepentingan umat Islam di negara ini".

Tok Pa ni boleh dikatakan pemimpin UMNO yang 'clean' kalau nak dikira dari yang lain2. Jadi, tak payahlah lebih2... Rakyat Kelantan begitu terguris hati apabila pihak yang pro-UG ini telah tergamak menyerang TGNA yang tak pernah berlaku sebegini sebelum ini.

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA