" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

18 June 2009

10 MP PAS Menyokong Pendirian TGNA

10 Ahli Parlimen PAS menyatakan sokongan kepada ketegasan Mursyidul Am Pas Nik Abdul Aziz Nik Mat (TGNA) yang menolak sebarang rundingan oleh parti itu jika menjurus kepada kerajaan perpaduan. Jurucakap kumpulan itu, Dr Hatta Ramli (Kuala Krai) berkata beliau dan rakan-rakannya menyokong pendirian TGNA mahukan ahli2 berpegang kepada keputusan muktamar PAS.

"kami ahli2 parlimen PAS ingin menyatakan kami berpegang teguh dengan keputusan muktamar PAS yang sebulat suara mahu PAS memperkukuh PR dan menolak sebarang kerjsama dengan UBN termasuk isu Kerajaan Perpaduan yang heboh dan panas diperkatakan. Untuk mengelakkan sebarang kekeliruan, persoalan kerajaan Perpaduan ini tidak pernah menjadi agenda PAS seperti yang disebutkan oleh wakil rakyat PAS semalam di Dewan Rakyat"

10 Ahli Parlimen PAS yang telah menandatangani kenyataan akhbar yang di bacakan kepada media di Parlimen hari ini. Mereka adalah:

1) Dr Hatta Ramli (Kuala Krai)

2) Dr Dzulkifli Ahmad (Kuala Selangor)

3) Kamaruddin Jaffar (Tumpat)

4) Siti Mariah Mahmud (Kota Raja)

5) Dr Lo’ Lo’ Ghazali (Titiwangsa)

6) Taib Azamuddin (Baling)

7) Mujahid Yusof Rawa (Parit Buntar)

8) Siti Zailad Mohd Yusof (Rantau Panjang)

9) Mohd Hayati Othman (Pendang)

10) Khalid Samad (Shah Alam).

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA