" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

02 June 2009

Dr Mansor Angkat Sumpah TKM1 Rabu Ini

Setelah pelbagai permasaalahan yang telah melanda PKR Pulau Pinang dalam mencari pengganti TKM1, pada Rabu ini Dr Mansor yang telah memenangi kerusi DUN Penanti pada PRK baru2 ini akan mengangkat sumpah.

Pengumuman dibuat oleh KM Pulau Pinang, Lim Guan Eng. Majlis angkat sumpah tersebut akan diadakan pada sebelah pagi. Lim turut mengucapkan tahniah kepada Dr. Mansor dan beranggapan bahawa kemenangan beliau itu adalah 'kemenangan rakyat'.

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA