" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

05 April 2010

DSAI Sanggup Di Kenakan Tindakan

DSAI telah mencabar Datuk Najib supaya tampil menjawab persoalan yang beliau timbulkan di dalam Parlimen mengenai penglibatan APCO dengan bahagian perisikan Israel, Shin Bet serta butiran perjanjian yang ditandatangani antara kerajaan Malaysia dengan firma berkenaan.

Sehingga ke hari ini, Najib masih 'berdism diri'. Sebaliknya, Ahli Parlimen dari UMNO/BN yang akan menyambung persidangan hari ini bakal mengemukakan usul untuk menghadapkan DSAI ke Jawatankuasa Hak dan Kebebasan Parlimen dengan tujuan untuk menggantung beliau mungkin tiga, enam bulan atau lebih.


Beliau juga membidas Pergerakan Pemuda Umno yang seringkali menjadikan amalan menghunus keris apabila menuduh beliau mengkhianati Melayu tetapi senyap bila berhadapan dengan isu APCO.

2 comments:

AzamDin said...

berani kerana benar..takut kerana TAKDE...

Anonymous said...

UMNO nak sakit la kalau dia buat kecoh lagi, Ibrahim ali tu dia berani dengan orang melayu je dengan DAP dia takut. kate je pejuang melayu tapi yang dia lawan bukan nye orang cina ke india tapi orang melayu jugak. apa ke hal nya ni....melayu jenis ape dia ni. dia tak tau ke melayu lwn melayu siapa yg mati..... dah tentu la melayu jugak yg mati bukan kaum lain. bodoh betul la Ibrahim ali ni....

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA