" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

29 November 2009

Semoga Allah Melindungi TGNA Dan Kita Semua

Dalam minda saya sekarang telah begitu banyak persoalan yang mula timbul terutama sekali apabila serangan yang terancang mula berarah menyerang negeri Kelantan pimpinan TGNA yang juga amat dikenali dengan nama 'Serambi Mekah'.

Sebelum ini, semua yang mahukan kebenaran dan keadilan telah bersama-sama berganding bahu bagi memastikan perubahan akan benar-benar berlaku pada PRU-13 nanti. Bermacam isu dan suasana yang telah kita lalui.

Sekarang kita agak sukar untuk tentukan siapa lagi musuh kita selain daripada parti lawan. Ini kerana mereka juga sudah berada dalam jemaah kita. Kalau dinilai dari luaran, mereka ini sama seperti kita, tetapi apa yang mereka mahukan sebenarnya ialah jemaah ini 'wajib' di pecah-belahkan.

Mereka-mereka ini tergamak melakukan apa saja. lihatlah apa yang mereka lakukan di Kelantan. Apabila TGNA dilihat masih tetap memegang teguh dengan prinsip Islam yang dibawa oleh PAS dan lantang menentang idea untuk bergabung UMNO Barisan Nasional, perancangan jahat telah bermula untuk menjatuhkan beliau.

Berbagai serangan telah mula terarah kepada Tok Guru yang begitu disegani oleh umat manusia bukan hanya dinegeri 'Serambi Mekah' sahaja. Tok Guru masih tetap teguh dengan prinsip, beliau tidak sekali-kali akan berganjak....

Semoga Allah melindungi TGNA dan kita yang ikhlas berjuang menuntut kebenaran dan keadilan ini.

2 comments:

Anonymous said...

btl 2 pro reform,bnyak yg sy lhat blogger yg sblm ini berjuang untk pr kni sdang mnyerang ngeri serambi mekah.

Anonymous said...

betui tu pengikut Dajal telah muncul sekarang ini semakin jelas.setiap pelusuk dah mula menzahirkan diri mereka kepala mereka ialah UMNO >Sah parti Dajal akhir zaman..pengikut dan pembantunya juga terdapat dalam PAS dan pimpinan PAS.

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA