" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

24 November 2009

Berbagai Perancangan Untuk Kelirukan Rakyat

Begitu banyak siri-siri kejadian aneh yang telah berlaku dalam negara kita. Apa yang betul cuba diterbalikan. Antaranya ialah DSAI sanggup mencederakan diri beliau sendiri dengan menumbuk muka beliau demi meraih simpati daripada rakyat.

Razak Baginda yang ditahan bersama-sama 2 orang UTK Bukit Aman bersabit atas tuduhan terlibat dengan kes pengeboman Al-Tantuya telah dibebaskan dengan beribu persoalan. Bala yang membuat akuan bersumpah mengatakan penglibatan Najib dan isteri dalam kes pengeboman berkenaan telah menafikan dengan mengejut pada keesokkan harinya kini telah menjelma kembali.

Mayat Teoh terpaksa digali semula angkara kegelojohan SPRM. Apakah keputusan bedah siasat ke-2 ini akan berjaya membogkar segala rahsia?

Hari ini kedengaran pula cerita yang kononnya beberapa blog mengatakan DSAI telah menawarkan RM5 juta kepada Saiful Bukhari melalui seorang ahli perniagaan yang bernama Datuk Soh Chee Wen supaya Saiful menarik balik dakwaannya.

Lihatlah betapa liciknya perancangan puak-puak jahat ini. Mereka cuba kelirukan rakyat dengan berbagai taktik. Disini situasi yang cuba diwujudkan ialah betapa baiknya mereka-mereka ini yang sanggup menyanggah usaha pihak tak bertanggungjawab yang sengaja menuduh DSAI sedemikian rupa biarpun lubang dubur si Saiful telah diliwat DSAI.. Konon-kononnya...., 'yang salah, tetap salah dan yang benar tetap benar...!!!'.

Timbalan Pengerusi SPR Datuk Wan Ahmad Wan Omar berkata, SPR meletakkan harapan yang tinggi kepada panel hakim Mahkamah Rayuan yang akan mendengar rayuan mereka esok berhubung kedudukan kerusi DUN Kota Siputeh yang diisytiharkan kosong oleh mahkamah. Apa dah jadi dengan Suruh....!!! han jaya dalam negara kita ini?

Jadi, berhati-hatilah wahai rakyat sekalian alam yang impikan perubahan kearah kebaikan kepada semua. Mereka-mereka ini akan tetap meneruskan dengan berbagai agenda jahat samada yang nyata mahupun ala gerakan bawah tanah, jangka panjang atau pendek, demi memastikan pada PRU-13 kemenangan akan berpihak kepada kerajaan UMNO Barisan Nasional termasuklah menjatuhkan kerajaan PAS Kelantan.....

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA