" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

21 November 2009

Anasir Jahat 'Menyerang' Kelantan

Negeri Kelantan bertambah glamour bila timbulnya isu royalti minyak. Cerita ini bermula dengan satu ekspidisi yang semua telah maklum Dato' Husam adalah antara pemimpin utama yang telah menjayakan ekspidisi berkenaan.

Kerajaan Pusat pula.., tetap berdegil. Yang ada bagi mereka hanyalah wang ehsan biarpun laporan kewangan petronas mengakui negeri-negeri pengeluar minyak di Malaysia adalah Sabah, Sarawak, Terengganu dan Kelantan. Bermakna, Kelantan wajib 'dilayan' sama seperti negeri-negeri yang berkenaan.

Dalam sibuk untuk menuntut hak rakyat Kelantan, anasir-anasir jahat telah mula menular menyerang Kerajaan Negeri Kelantan pimpinan TGNA. Anasir-anasir jahat ini akan mencuba sedaya-upaya untuk melemahkan 'Kerajaan Serambi Mekah' yang penuh barakah ini.

Mereka terdiri dari puak-puak yang tidak mengenal dosa pahala. Orang harapan TGNA iaitu Dato' Husam juga turut sama diserang dengan mewujudkan suasana seolah-olah beliaulah konspirator utama bagi menjatuhkan TGNA.

Samada benar atau tidak, yang pastinya Kerajaan Kelantan telah berjaya diganggu-gugat oleh anasir-anasir jahat ini. Dato' Husam sekarang jarang menonjolkan diri....

Dato' Husam juga diserang oleh kerana beliau dilihat mampu menggantikan TGNA. Beliau juga dilihat kerap bersama DSAI terutama sekali sebelum berlalunya '16 Sept'.

Sebelum ini sudah ada desas-desus yang mengatakan bahawa serangan sedang diatur rapi oleh anasir-anasir jahat ini dengan mensasarkan TGNA. Anasir-anasir jahat ini akan memastikan watak utama dalam 'gelombang perubahan' ini iaitu TGNA dan DSAI 'dilenyapkan'.

Ini kerana mereka sendiri akui bahawa '2 Ikon Utama' ini mampu menyemarakan semangat rakyat untuk bersama-sama menghumban UMNO Barisan Nasional ke dalam 'gelombang tsunami yang dahsyat', insyaallah ianya akan berlaku pada PRU-13 nanti.

Semangat rakyat Kelantan akan menyemarakan semangat seluruh rakyat Malaysia dalam memastikan perubahan ini benar-benar berlaku...!!!

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA