" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

25 November 2009

Akhbar Tunggangan Kerajaan Di Saman Lagi

Hari ini NST akhbar tunggangan kerajaan UMNO Barisan Nasional baru sahaja diarahkan oleh mahkamah Tinggi supaya membayar ganti rugi kepada DSAI.

Hari ini juga, Datuk Husam telah memfailkan saman terhadap NST Malaysia dan juga Berita Harian Singapura kerana memfitnah beliau. Akhbar berkenaan telah mengeluarkan berita kononnya Dato' Husam akan meletak jawatannya sebagai exco kerajaan negeri Kelantan.

Akibat daripada laporan akhbar berkenaan, Dato' Husam mengatakan beliau telah menerima panggilan dari pelabur Singapura, Indonesia dan Mekah.

Beliau menceritakan bahawa pada pagi hari Selasa beliau tidak berjumpa dengan TGNA kerana berada di parlimen manakala hari Rabu pula beliau ada mesyuarat exco dan TGNA telah keluar lebih awal. Pada hari Khamis, beliau merasa kurang selesa pada bahagian kaki dan telah mendapatkan rawatan di hospital.

Dengan itu, doktor telah menasihatkan beliau supaya berehat selama 5 hari dan beliau hanya boleh masuk hospital pada hari Isnin kerana hari Sabtu beliau terpaksa menghadiri seminar di Kuala Lumpur dan malam Ahad pula, beliau ada mesyuarat bersama PAS Pusat.

Kata beliau lagi, pada hari Isnin, beliau telah bercadang untuk masuk ke hospital untuk berehat. Tiba-tiba pada hari Ahad telah keluar cerita dalam Mingguan Malaysia, kononya beliau telah diarahkan bercuti kerana dalam proses hendak dipecat dan mengugut untuk letak jawatan. Beliau rasa amat dukacita.

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA