" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

25 November 2009

Apa Lagi Yang Akan Mereka Usahakan?

Sekarang sudah mula kelihatan kuasa berita dalam cyber lebih mendapat tempat dikalangan rakyat dinegara ini. Media arus perdana akan terus 'terkebelakang' kerana dikudai oleh kerajaan UMNO Barisan Nasional.

Telah terbukti dan diakui oleh kerajaan UMNO Barisan Nasional sendiri bahawa melalui berita cyber jugalah rakyat telah menolak mereka semasa PRU-12 yang lalu.

Blog-blog individu (Pro Pakatan Rakyat) yang tidak mendapat sebarang imbuhan pun daripada pihak Pakatan Rakyat, yang mereka mahukan ialah memastikan perubahan kerajaan benar-benar berlaku pada PRU-13 nanti.

Blog-blog Pro Pakatan Rakyat ini telah bergabung bagi menguatkan kedudukan dan juga memastikan negeri-negeri yang dibawah kerajaan Pakatan Rakyat tidak akan berjaya 'dirampas penyamun' seperti mana yang telah berlaku diPerak.

Satu perkara yang harus diteliti oleh pembaca berita cyber sekarang ini ialah wujudnya blog-blog yang 'menyamar' sebagai Pro Pakatan Rakyat, sedangkan tujuan mereka hanyalah semata-mata untuk 'mengelirukan' pembaca. Hasrat mereka ialah pembaca yang Pro Pakatan Rakyat mula timbul rasa keliru, mana satu pihak yang benar, mana pula yang salah.

Tapi.., dengan pertolongan dari Allah S.W.T, semua kerja-kerja jahat yang telah mahupun sedang diusahakan oleh musuh mampu ditangani dengan selamat. Syabas kepada mereka-mereka yang terlibat dalam 'operasi' ini. Semoga Allah S.W.T melindungi kita semua.


No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA