" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

23 November 2009

Sudah Pasti TGNA Mampu Atasinya

Syukur kepada yang Maha Esa, TGNA telah mengambil sikap profesional dan tegas dalam mengatasi permasaalahan ini sebelum ianya menjadi serius.

Biarpun individu yang akan menjurus kepada 'kerosakan' dalam kerajaan Negeri Kelantan merupakan menantu beliau, TGNA dengan tegas membuat keputusan meminta supaya menantunya iaitu Arifahmi meletakkan jawatan sebagai Ketua Pegawai Eksekutif Perbadanan Menteri Besar Kelantan (PMBK).

Dengan keputusan ini, permasaalahan yang cuma sedikit mengelirukan rakyat yang cuba diadakan oleh musuh sudah selesai. Persetujuan itu diumumkan sendiri oleh TGNA pada satu sidang media selepas pertemuan dengan pimpinan PAS di kediaman MB, JKR 10 pagi tadi.

Pertemuan tersebut disertai Presiden PAS, Datuk Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang, Timbalan Mursyidul Am, Datuk Haron Din, Naib Presiden Salahudin Ayub dan Bendahari Dr. Hatta Ramli.

Arifahmi sendiri telah membuat kenyataan kepada media yang megesahkan akan perletakkan jawatan berkenaan hari ini walaupun surat rasmi belum diserahkan.

Ariffahmi yang telah menggegarkan negeri Serambi Mekah ini hanya sempat memecat Syed Azidi (Kickdefella), seorang pegawai kanan exco kerajaan negeri Dato' Husam.


1 comment:

Anonymous said...

itulah kebijaksanoe tok guru, sebenarnya ambo raso keputuse ni doh lamo ado dale palo tok guru... cumo tunggu maso hok sesuai mace ari ni... mako kure sikit risikonyo. itulah kebijaksanoe tok guru tangkas membunuh persepsi...

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA