" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

01 December 2009

Usaha Pakatan Dajjal Fitnah Tok Guru

Ana sudah tidak tahan dengan sikap kumpulan Pakatan Dajjal yang telah menyerang Tok Guru Nik Abdul Aziz dengan pakatan jahat Dajjal UMNO berganding dengan Dajal PAS dan juga Dajjal Profesional.

Dajal Profesional telah mengambil posisi ditengah-tengah persengketaan politik dalam negara Ana yang telah 'jahanam' angkara daripada pemerintahan Kerajaan Dajjal UMNO. Dajjal Profesional kini telah berjaya menyelinap masuk berada dalam jemaah Ana melalui bloggers. Segala maklumat strategi rahsia jemaah Ana sudah berada dalam 'genggaman' mereka.

Golongan ini mengikut 'kata hati' Ana adalah golongan yang telah diceritakan di dalam Al-Quran. Kalau berdebat, berpidato, berlakon, entah apa sajalah..., masyaALLAH....., betapa handalnya mereka ini dan nescaya ramai antara saudara-saudara Ana percaya dek kerana terpukau dengan 'kehebatan' mereka-mereka ini dalam mendedahkan maklumat-maklumat rahsia daripada kerajaan Dajjal UMNO. Setengahnya kalau kurang percaya pun, telah berjaya dikelirukan.

4 ekor Dajjal senior PAS yang sudah lama berada dalam PAS telah berjaya menambah dan menyusun anggota mereka menawan seluruh kerusi penting parti Islam ini diperingkat pusat yang telah menabur duit yang 'disedekah' oleh Dajjal UMNO berjuta-juta ringgit jumlahnya.

Patutlah 'kata hati' Ana merasakan, ada 'sesuatu' yang sedang bersama-saam dalam jemaah ini. Ini terbukti apabila kumpulan Dajjal Profesional ini telah bersama-sama dengan Dajjal UMNO dan Dajjal senior PAS bersertakan Dajjal Baru dari Klate telah bersatu-hati melakukan serangan terhadap Tok Guru Nik Aziz dari segenap penjuru...

Dajjal baru PAS dari Klate telah berani menonjolkan diri mereka termasuklah anak kepada Tok Guru sendiri. Bermula dengan gerakan Dajjal Profesional yang terdiri daripada blogger-blogger tersohor dalam negara yang sebelum ini bersama dengan jemaah Ana, telah mula berani tampil dengan 'membuat fitnah' terhadap kerajaan PAS Klate pimpinan Tok Guru.

Sumber-sumber berita alternatif yang menjadi rujukan jemaah Ana sebelum ini majoritinya sudah berjaya ditawan oleh Dajjal demi untuk memantapkan berita fitnah jahat mereka.

Bermula dengan serangan memburukkan kerajaan Tok Guru, Husam pula digambarkan sebagai musuh dalam selimut yang menikam Tok Guru dari belakang dan membuat fitnah bahawa Husam telah letak jawatan oleh saluran TV Dajjal. Keesokkan harinya, kecoh dengan berita seolah-olah Tok Guru sudah mahu melepaskan jawatan MB Klate.

Anak Tok Guru sendiri telah mengeluarkan kenyataan bodoh & bangang iaitu," jangan sesiapa halang hasrat ayahadanya untuk melepaskan jawatan kerana Ayahandanya sudah tua."

Hari ini Dajjal-Dajjal ini bersama media-media Dajjal telah berusaha memesongkan tanggapan murni umat Islam terhadap Tok Guru. Seolah-olah Tok Guru sudah nyanyok dan tidak betul lagi......

Semoga Allah melindungi Tok Guru bersama para jemaah Ana yang tetap tidak berganjak dari landasan perjuangan yang murni ini daripada terpedaya dengan membuat fitnah jahat Pakatan Dajjal ini. Takbir....!!! Allahuakhbar x3...!!!

Sedarlah saudara-saudaraku..., Kiamat telah semakin hampir....

(Utusan Kesedaran Umat)

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA