" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

30 December 2009

Wujudkah Agenda Di Sebalik Isu Kecurian Enjin Jet?

Negara telah dikejutkan dengan pelbagai kejadian 'aneh' dibawah pimpinan Najib. Bermula dengan keputusan mahkamah dalam kes pembunuhan Al-Tantuya. Razak Baginda telah dibebaskan serta-merta tanpa membela diri daripada tuduhan bersubahat bersama dengan 2 orang UTK.

Yang terbaru, kes kehilangan 2 enjin jet sedangkan kawasan berkenaan dikawal ketat oleh Tentera DiRaja Malaysia. Kes ini cukup bahaya kerana ianya melibatkan kedaulatan dan pertahanan negara.Kenapa ini semua boleh berlaku? Ada juga kedengaran bahawa kecurian ini sengaja dibongkar ke kepengetahuan rakyat.

Jika berpandukan cara UMNO berpolitik, catas-mencatas adalah perbuatan yang wajib. Ada teori yang mengatakan Zaid Hamidi terlibat dalam pembongkaran ini. Sekarang ini Zahid Hamidi memegang Menteri Pertahanan.

Ianya berpandukan apa yang telah berlaku semasa pemilihan pucuk pimpinan parti. Zahid Hamidi ingin bertanding jawatan Timbalan Presiden UMNO,tetapi ditolak oleh Pak Lah dan Najib dengan alasan senioriti. Zahid Hamidi cukup marah dan tidak berpuas-hati dengan penolakan berkenaan.

Seandainya desakan supaya ditubuhkan Suruhanjaya Siasatan Diraja diterima, Najib didapati bersalah, maka pelan peralihan kuasa supaya TS Muhiyidin menjadi Orang No.1 seperti mana pernah dilakukan terhadap Pak Lah. Angan-angan Zahid Hamidi untuk menjadi org no.2 dlm kerajaan akan tercapai.

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA