" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

03 December 2009

Semoga Kita Semua Tidak Terlalai

Kita yang impikan perubahan kearah kebaikan begitu bersemangat untuk merialisasikannya. Tidak kira apa sahaja dugaan yang terpaksa kita lalui telah bersama-sama berganding bahu tidak mengira kaum.

Insan yang bernama Anwar Ibrahim telah dipilih oleh Allah S.W sebagai penyedar kepada umat terutama sekali kepada umat yang berada dalam Malaysia. Beliau telah membawa umat kepada perubahan kearah kebaikan. Segala pembohongan kerajaan UMNO Barisan Nasional sejak sekian lama yang lebih terarah kepada cara pemerintahan dan gaya hidup Barat telah terbongkar dan tidak terkawal lagi.

Kita telah maklum, musuh-musuh Islam lebih gemar melawan takdir. Dalam sibuk kita memperjuangkan apa yang dikatakan menuntut perubahan kearah kebaikan, sebenarnya telah wujud kumpulan yang perumpamaannya tidak ubah sebagai 'batu api' yang telah berada bersama jemaah kita. Sebelum ini, mereka umpama hero kepada kita dalam mengenengahkan maklumat.

Tanpa sedar, fungsi mereka sebenarnya semata-mata untuk melalaikan kita akan apa yang sedang berlaku sekarang menandakan kiamat telah terlalu hampir dengan kita.

Cuba kita imbas kembali senario politk dalam negara kita. Bermula sejak konspirasi jahat bagi menghalang kemaraan insan yang bernama Anwar Ibrahim dengan membuat pertuduhan liwat terhadap beliau. Pada masa itu gelombang menuntut keadilan begitu menggelegak sekali. Insan yang bernama Anwar Ibrahim redha dengan apa yang Allah S.W timpakan keatas diri beliau.

Diawal penahanan insan yang bernama Anwar Ibrahim, kita telah dikejutkan dengan panampilan beliau semasa dihadapkan dimahkamah dengan mata yang lebam dibelasah oleh mereka yang telah menolak Islam. Bermacam cubaan untuk membunuh beliau. Namun Allah S.W tetap melindungi beliau oleh kerana beliaulah yang akan memimpin bahtera menuntut perubahan ini.

Insan yang bernama Anwar Ibrahim telah ditakdirkan untuk berganding 'tenaga' dengan seorang Tok Guru dari negeri 'Serambi Mekah' yang bernama Nik Aziz Nik Mat. Oleh itu, pelbagai usaha untuk menjatuhkan Tok Guru yang sekarang telah menjadi tumpuan seluruh dunia. Insan yang bernama Anwar Ibrahim pula telah disediakan untuk dihantar kepanjara sekali lagi dengan pertuduhan yang sama seperti yang sebelumnya.

Jadi, kepada mana-mana yang belum terlanjur lagi tidak kira yang berada disebelah sini ataupun sebelah sana, kembalilah kepada Al-Quran yang didalamnya Allah S.W telah menceritakan kesemuanya apa yang akan kita semua lalui. Yakinlah.., Allah akan bersama dengan orang-orang yang berada dipihak yang benar dan sentiasa dizalimi.... Allahuakhbar x3..!!!

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA