" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

05 December 2009

Dajjal Sudah Berada Merata-Rata

Kelalaian kita dalam melihat petanda kiamat sudah dekat mungkin kerana antara kita yang tertunggu-tunggu untuk melihat kemunculan Dajjal seperti raksasa bermata satu. Kalau begitu, lihat saja dalam cerita Ultraman. Dajjal bagi pemahaman saya kini berada dimana-mana.

Dajjal yang paling besar berada di Israel. Mereka sentiasa menyiksa dan membunuh saudara-saudara kita disana. Penguasaan mereka sekarang sudah kemerata dunia. Amerika yang digeruni negara-negara lain telah berjaya dikuasai mereka. Kemuncak kejahatan gabungan Israel-Amerika semasa Yahudi dipimpin oleh Ariel Sharon dan Amerika George Bush.

Lihatlah apa yang telah 2 Dajjal ini lakukan terhadap umat Islam yang mereka rasakan sukar untuk dicontrol. Apa yang telah mereka lakukan terhadap tentera Allah Taliban yang diketuai oleh Mullah Omar dibantu oleh Osama Bin Laden yang sehingga kini Allah s.w masih melindungi beliau biarpun sudah entah berapa kali Dajjal ini membuat pengumuman bahawa Osama sudah berjaya dibunuh.

Untuk mendapat 'lesen' daripada dunia, konspirasi besar iaitu kononnya pejuang Islam yang diasuh oleh Osama melakukan serangan terhadap WTC. Mereka begitu terkenal dengan 'Raja Konspirasi Dunia'.

Dari Anas bin Malik, katanya Rasulullah s.a.w bersabda: "Menjelang turunnya Dajjal ada tahun-tahun tipu daya, iaitu tahun orang-orang pendusta dipercayai orang dan orang jujur tidak dipercayai. Orang yang tidak amanah dipercayai dan orang amanah tidak dipercayai."

Lihatlah kejayaan Dajjal menterbalikkan kenyataan, yang diseksa, dilanyak dikatakan pengganas semata-mata kerana untuk melawan takdir.

Menurut riwayat Muslim, Rasulullah s.a.w bersabda: "Akan keluarlah Dajjal kepada umatku dan dia akan hidup di tengah-tengah mereka selama empat puluh. Saya sendiri pun tidak pasti apakah empat puluh hari, empat puluh bulan atau empat puluh tahun. Kemudian Allah mengutus Isa bin Maryam yang rupanya seolah-olah Urwah bin Mas’ud dan kemudian membunuh Dajjal itu."

Bermakna, Dajjal sudah bertebaran dimerata dunia termasuklah di Malaysia. Mereka sudah berada samada diluar mahupun dalam jemaah kita yang menegakkan kebenaran dan keadilan ini.

Lihatlah jelmaan nama Task Force 2010 yang diketuai oleh Jeneral Wan Abu Bakar Omar yang kononnya untuk menjaga kestabilan di Selatan Thai. Rupa-rupanya ada 'skuad khas' yang bersama-sama dengan apa yang berlaku kepada suasana politik negara kita.

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA