" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

02 December 2009

Tanda Kiamat Sudah Dekat Semakin Jelas

Apa yang berlaku dalam negara kita mahupun luar negara, semuanya ini merupakan petanda-petanda bahawa kiamat telah terlalu menghampiri kita. Semua perkara yang benar telah berjaya diusahakan oleh mereka-mereka yang berkenaan menjadi tidak benar.

Allah s.w telah memberi bermacam tanda-tanda bagi menyedarkan umat akan kiamat sudah hampir. Pihak Barat juga tidak ketinggalan samada dengan niat lain. Mereka telah menggambarkan bahawa kiamat akan berlaku pada tahun 2012 dengan menerbitkan sebuah filem yang berjudol 'Doomsday'.

Saya cuba ketengahkan tanda-tanda yang Allah s.w telah tunjukkan kepada kita terutamanya apabila satu pakatan jahat telah melakukan serangan terhadap TGNA dengan mencipta pelbagai keburukan terhadap beliau dan kerajaannya.

Allah menurunkan malapetaka kepada kita untuk menguji keredhaan kita menerima apa jua musibah dan mungkin juga ianya merupakan bala terhadap perlakuan sesetengah daripada kita. Yang paling dahsyat ialah tsunami yang telah berlaku pada hujung tahun 2004.

Selepas itu, Wabak H1N1 telah menggemparkan dunia apabila beratus-ratus orang telah meninggal dunia. Amaran mengenai gelombang kedua H1N1 yang dikhabarkan lebih dasyat lagi yang diramalkan akan menyebabkan lebih banyak kematian. 3 malapetaka yang dahsyat telah kita lalui sebelum ini mengingatkan kita akan kekuasaan Allah.

1) Taufan Ketsana telah melanda Filipina yang menjadikan mangsa taufan tersebut mencecah lebih 2.2 juta orang dan telah mengorbankan sekurang-kurangnya 246 orang.

2) Tsunami yang melanda Samoa dan Saoma Amerika. Seramai 119 orang telah disahkan mati aibat kejadian itu.

3) Gempa bumi kuat yang berlaku berhampiran bandar Padang di Sumatera yang telah meragut beratus nyawa dan ribuan mangsa tertimbus di bawah runtuhan.

Kita yang di Malaysia ini sentiasa lah berwaspada kerana kejadian-kejadian itu berlaku di sekeling kita dan bila-bila sahaja boleh berlaku di Malaysia. Lihatlah sekarang gegaran sudah mula terasa dalam negara kita. Terbaru, gegaran di Kuala Pilah Negeri Sembilan.

Di pantai Bachok Kelantan baru-baru ini kecoh dengan fenomena ikan naik kedarat yang telah menjadi petanda sebelum ini akan kehadiran satu gelombang tsunami dahsyat yang telah menenggelamkan Banda Acheh. Gelombang dahsyat ini turut melanda pantai-pantai dalam negara kita walaupun tidak sedahsyat yang menimpa Banda Acheh.

Insaflah wahai saudara-saudaraku sekalian. Kembalilah bertaqwa kepadaNya.

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA