" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

04 December 2009

Sudah Begitu Lama Kita Di Dodoikan

Dajjal Yahudi terkenal dengan perangai suka melawan takdir. Mereka sanggup berbuat apa saja asalkan apa yang dinyatakan dalam Al-Quran tidak disedari oleh umat Islam didunia ini. Mereka berusaha melalaikan kita dengan apa yang berlaku sebenarnya kiamat telah terlalu hampir.

Bermacam teknologi moden telah diciptakan samada sedar ataupun tidak, tujuan sebenar ialah untuk melalaikan kita. Lihatlah apa sudah jadi dengan anak-anak muda zaman ini. Mereka lebih cenderung kepada budaya barat. Nilai-nilai Islam sudah terabai.

Dajjal Yahudi sanggup berperang untuk menjajah segenap penjuru dunia terutama sekali negara berkenaan mengikut apa yang telah Al-Quran gariskan dalam pemerintahan sesebuah kerajaan. Saya mahu tumpukan apa yang telah berlaku kepada negara kita.

Betapa megahnya kerajaan ciptaan Dajjal Yahudi bila tibanya tarikh 31 Ogos. Laungan merdeka....!!! merdeka....!!! merdeka....!!! bergema dimerata-merata. Sudah begitu lama kita didodoikan oleh kerajaan UMNO Barisan Nasional.

Apakah maksud merdeka yang mereka laung-laungkan itu? Hanya dengan menaiki kapal layar pergi mengadap Ratu Dajjal untuk mendapat kemerdekaan. Ratu Dajjal pula sudah siap menyediakan sebuah 'kerajaan boneka'.

Ratu Dajjal pasti akan berikan kemerdekaan yang diminta oleh siapa pun tapi dengan syarat 'Islam wajib ditinggalkan daripada sistem pemerintahan' kasar bunyinya. Mereka pun ciptakan 'agama dan politik' mustahil boleh bersatu. Itulah apa yang dipegang oleh pemimpin-pemimpin UMNO sehingga kini.

Ingat lagi apa kenyataan Mahathir keluarkan semasa Dajjal Yahudi mengisytiharkan Hammas, Taliban dan mana-mana pertubuhan yang berjuang kerana menegakkan Agama Allah. Mahathir kata mereka-mereka itu pengganas sama sperti Dajjal Yahudi juga.

Kerajaan UMNO pasti menyebelahi Dajjal Yahudi. Apa yang telah mereka lakukan semasa peristiwa Memali, Sauk, Anwar Ibrahim dan terbaru Tok Guru Nik Aziz? Namun, para pengikutnya sudah buta sebelah mata. Yang mereka nampak hanyalah satu, iaitu keduniaan (paling pokok, kekayaan).

Betapa biadap mereka-mereka ini apabila tergamak mencipta konspirasi untuk menjatuhkan Tok Guru. Hari ini, bagi membuktikan bahawa rakyat Kelantan tidak sekali-kali mahukan Tok Guru melepaskan jawatan beliau, satu perhimpunan telah diadakan di Dataran Ilmu di Kota Bharu. Rakyat Kelantan yang tediri dari pelbagai pelbagai kaum telah menghadiri perhimpunan tersebut.


Ramai Malaikat yang berdamping dengan Tok Guru yang memimpin negeri 'Serambi Mekah' ini. Sesiapa yang masih meneruskan niat jahat untuk menjatuhkan Tok Guru, nescaya mereka akan bertemu kesusahan dengan izin Allah s.w.

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA