" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

03 December 2009

Semakin Banyak Yang Terbongkar

Hari ini cerita mengenai wujudnya satu gerakan elit tentera dengan nama Task Force 2010 telah ditulis dalam portal malaysiakini. Wartawannya telah berusaha untuk membongkar 'skuad' misteri ini.

Tok Gru Nik Aziz juga baru-baru ini telah mengaitkan nama 'Kolonel Mat' yang mengetuai pakatan untuk menjatuhkan beliau dan kerajaan negeri 'Serambi Mekah'. Sama ada watak tersebut benar-benar wujud atau hanyalah kiasan daripada Tok Guru yang tinggi ilmunya, telah menunjukkkan bahawa 'skuad' ini benar-benar wujud.

Namun, pagi-pagi lagi pada keesokkannya dalam berita TV1 kalau tak silap telah memberitahu seorang pimpinan PAS Pusat hairan dengan kenyataan Tok Guru itu dan mengumpamakan bahawa Tok Guru sengaja mengada-adakan cerita. Apakah pemimpin berkenaan buta hatinya ataupun sudah berdaftar dengan 'skuad' ini?

Mengikut apa yang dilaporkan dalam Malaysiakini, pejabat pasukan petugas bawah Jabatan Perdana Menteri (JPM)terletak di sebuah kawasan perumahan di Jalan Aman, Kuala Lumpur dan diketuai oleh Leftenan Jeneral Datuk Wan Abu Bakar Omar.

Task Force 2010 (Malaysia) dibentuk daripada gabungan 2 agensi penyelaras Malaysia-Thailand pada Januari 2007 bagi membawa keamanan di 3 wilayah yang sedang bergolak - Pattani, Yala dan Narathiwat.

Kenapa mereka terlibat secara lansung dalam mengusahakan apa yang dikatakan kerajaan perpaduan yang telah merosakkan parti PAS dengan mengatur pemimpin-pemimpin yang berpihak kepada mereka di peringkat pusat, dan memacung mana-mana pemimpin yang menentangnya?

Apakah istilah kestabilan bagi mereka ialah bertindak menyerang Tok Guru dan mana-mana pemimpin yang dilihat tetap berpegang teguh dengan prinsip perjuangan yang dibawa oleh PAS? Sipakah boss sebenar mereka?

Bagi saya, boss mereka adalah dari kalangan puak-puak yang sebelum ini sentiasa berhempas-pulas menyekat kemaraan kumpulan yang memperjuangkan Islam yang sebenar-benarnya daripada terus mara kedepan dan melanyak mereka seperti apa yang telah dinyatakan didalam Al-Quran, tidak kira dimana jua dalam dunia ini.

Sedarlah saudara-saudaraku dengan apa yang berlaku sejak akhir-akhir ini. Golongan ini sentiasa berusaha melawan takdir. Sama-samalah kita berdoa kepada Allah S.W agar kita selamat daripada apa jua perancangan jahat mereka.

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA