" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

08 December 2009

Osama Dan Obama

Sejak Barack Obama dilantik menggantikan Geogre Bush sebagai Presiden Amerika, seakan dunia ini mengalami satu 'perubahan besar'. Kemusnahan yang telah Dajjal Bush lakukan bersama Dajjal Sharon sebelum ini bolehlah dikatakan berkurangan mendadak.

Ramai dikalangan rakyat Amerika dan dunia telah mula merasakan bahawa Obama adalah Osama. Adakah Obama akan berkelakuan seperti pemimpin Amerika yang terdahulu? Mereka mahu melihat samada Obama akan lakukan atau tidak serangan terhadap Iran dan mana-mana negara Islam yang lain.

Semua dunia gempar bila kematian Osama telah di umumkan entah beberapa kali, namun insan pilihan Allah ini masih 'selamat' hingga kehari ini. Sebelum ini berbagai cara telah digunakan oleh Dajjal Bush dan Dajjal Sharon untuk membunuh Osama termasuklah menggunakan bom tercanggih yang sebelum ini belum pernah digunakan pada mana-mana peperangan. Pergunungan yang disyaki sebagai tempat persembunyian Osama telah dilanyak dengan bom tercanggih berkenaan.

Buat masa sekarang Obama terbukti telah menggemparkan dunia dengan kehadiran beliau dalam politik Amerika dan ada yang mengatakan bahawa Obama beragama Islam berpandukan dari nama penuhnya iaitu Barack Hussain Obama.


Obama telah membawa perubahan besar kepada senario dunia. Beliau mengaku dirinya adalah anak seorang pengembala kambing dari Kenya. Suatu masa dahulu, ayahnya berjaya mendapat biasiswa untuk belajar di Amerika dan akhirnya telah berkahwin dengan seorang wanita berkulit putih dari Kansas. Walaupun ayahnya tidak kaya, tapi mereka berjya menyekolahkan anaknya di Harvard.

Banyak kelainan serta kelebihan yang dimiliki Obama. Beliau telah berjaya menawan semua yang mengenalinya. Apa saja tindakan yang diambil oleh beliau menyenangkan banyak pihak di Amerika mahupun dunia.

Obama ingin bekerjasama dengan Rusia bagi menyelesaikan permasaalahan nuklear, dalam masa yang sama mendorong demokrasi dan transparansi di sana, memperkuat NATO, membangun aliansi baru di Asia, menghentikan genosida di Darfur, memperjuangkan perdamaian di Timur Tengah, dan membantu negara-negara miskin membangun ekonomi pasar yang berfungsi.

Apakah kehadiran Obama sebenarnya pelengkap dengan apa yang diceritakan dalam Al-Quran dan Al-Hadis mengenai kemenangan Islam disaat-saat akhir kedatangan Kiamat. Islam terbukti berjaya memberi memberi keamanan seluruh dunia.

Adakah benar dalam diri Obama sebenarnya adalah Osama yang telah terbukti sehingga kini merupakan 'insan yang terpilih' disisi Allah swt bagi mengajak umat Islam seluruh dunia untuk bersatu berjihad menentang Dajjal Yahudi dan Amerika. Osama tanpa merasa jemu dalam video yang dikeluarkan pada setiap kali kematiannya diumumkan oleh Amerika.

Yakinlah bahawa kiamat telah terlalu hampir. Allah swt mampu melakukan apa sahaja yang diinginiNya. Sama-samalah kita meningkatkan ketaqwaan kepadaNya. Kepada mana-mana yang dibuka pintu hatinya, merasakan mereka telah berada dijalan yang salah, cepat-cepatlah kembali kejalan benar yang diredhaiNya.


No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA